Tło bannera
  1. Strona główna
  2. Hotel
  3. Bezpieczny Hotel

Bezpieczny Hotel

Data
przyjazdu
Data
wyjazdu

Bezpieczny Hotel Polityka bezpieczeństwa

Drodzy Goście,

W trosce o bezpieczeństwo i komfort wypoczynku naszych Gości, a także naszych pracowników wdrożyliśmy specjalne procedury zwiększające poziom bezpieczeństwa na terenie Pałacu Mojęcice.

 

Bezpieczne miejsce

 

  1. Pałac położony jest w małej i spokojnej miejscowości, z dala od miasta i dużych skupisk ludzi. Obiekt otacza natura, pałacowy park a okoliczne lasy stwarzają idealne warunki do aktywnego wypoczynku.
  2. Pałac Mojęcice to kameralny obiekt, posiadający 10 pokoi hotelowych i wiele oddzielnych pomieszczeń o dużych metrażach, które zapewniają swobodę i bezpieczeństwo Gości oraz możliwość zachowania bezpiecznych odległości.
  3. Postępujemy zgodnie z aktualnymi wytycznymi krajowych instytucji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia (GIS, MZ).
  4. Personel naszego hotelu został przeszkolony zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych oraz posiada niezbędną wiedzę, by zadbać o bezpieczeństwo Gości.
  5. Na terenie hotelu mogą przebywać tylko Goście w nim zakwaterowani, pracownicy oraz dostawcy.

 

Goście

 

  1. Obowiązkowe wypełnienie oświadczenia dotyczącego pobytu Gościa podczas stanu zagrożenia epidemicznego.
  2. Mierzenie temperatury termometrem bezdotykowym przy meldunku. Personel ma prawo odmówić przyjęcia Gościa (w przypadku wystąpienia stanu podgorączkowego lub innych objawów chorobowych) oraz powtórzyć procedurę podczas pobytu.
  3. Przebywanie w częściach wspólnych, z zachowaniem odpowiednio dużej odległości w stosunku do innych Gości oraz pracowników.
  4. Obowiązkowe stosowanie maseczek ochronnych w częściach wspólnych Hotelu.
  5. Preferowane płatności bezgotówkowe.

 

Pracownicy

 

  1. Systematyczne szkolenie personelu, zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych.
  2. Bezwzględne przestrzeganie nowych standardów pracy w maseczkach, rękawiczkach, częste dezynfekowanie rąk i urządzeń.
  3. Mierzenie temperatury każdemu pracownikowi przed przystąpieniem do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
  4. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników.

 

Części wspólne

 

  1. Specjalistyczna i regularna dezynfekcja części wspólnych.
  2. Na terenie hotelu znajdują się dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk - m.in. przy wejściu do hotelu, w recepcji, w ogólnodostępnych toaletach.
  3. Na terenie Hotelu dezynfekujemy powierzchnie dotykowe - klamki, uchwyty, poręcze, włączniki światła, blaty.

 

Pokoje

 

  1. W trakcie pobytu Gości pokoje sprzątane są tylko na życzenie Gości podczas ich nieobecności lub po trzeciej dobie pobytu.
  2. Po wymeldowaniu się Gościa pokój jest sprzątany, starannie  dezynfekowany na wszystkich możliwych powierzchniach oraz ozonowany.
  3. Pościel i ręczniki prane są w minimalnej temperaturze 60°C z dodatkiem odpowiednich detergentów.

 

Recepcja

 

  1. Mierzenie temperatury bezdotykowym termometrem podczas meldowania każdego Gościa w Hotelu. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych odmowa przyjęcia Gościa.
  2. Stosowanie przez pracowników recepcji maseczek oraz rękawiczek ochronnych.
  3. Zapewnienie środków do dezynfekcji elementów stanowiska pracy dla pracowników recepcji.
  4. Systematyczna (oraz każdorazowo po obsłużeniu Gościa) dezynfekcja lady recepcyjnej, terminala, kluczy do pokoi oraz innych urządzeń wykorzystywanych podczas obsługi Gości.
  5. Ograniczenie liczby Gości obsługiwanych przy recepcji. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi.
  6. Informowanie Gości podczas zameldowania i w trakcie pobytu o wprowadzonych procedurach i środkach ostrożności obowiązujących w Hotelu.

 

Restauracja

(zgodnie z rozporządzeniem obowiązującym od 12 lutego 2021)

 

  1. Śniadania są serwowane w formie Room Service tj. dostarczane do pokoi według obowiązujących godzin serwowania śniadania. Goście mogą składać zamówienia w recepcji według specjalnie przygotowanego menu.
  2. Restauracja jest otwarta tylko dla Gości hotelowych, a posiłki dostarczane są do pokoi hotelowych.
  3. Pracownicy obsługi i kuchni używają maseczek oraz rękawiczek ochronnych pracując zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepidu.

 

Sprzęt sportowy

 

  1. Na terenie Hotelu dostępny jest sprzęt sportowy, po uprzedniej rezerwacji w recepcji hotelowej (rowery elektryczne).
  2. Po każdorazowym użyciu sprzęt jest dezynfekowany.

 

Kontakt

 

Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami po numerem telefonu:  +48 665 051 300 lub mailowo pod adresem kontakt@palacmojecice.pl.

 

 

Oferty specjalne Pakiety pobytowe i promocje

ul. Główna 5
56-100 Wołów, PL

mobile nav bg
Zobacz na mapie
Newsletter

Chcesz wiedzieć pierwszy? Zapisz się na newsletter i odbierz 10% rabatu na nocleg.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij